Oldalak

2015. február 25., szerda

A Tandori csirke rejtelmei

Na a sétával nem jutottam messzire, de ennek csak részben az eső az oka. Sokkal inkább az, hogy a hasam visszavitt a 3 éve már kipróbált helyre.  

újráztam a Tandori kemencében sült csirkét, fokhagymás  indiai kenyérrel, amihez megint 3 féle szósz volt. 


Jelentem, hogy a kaja minőség és az árfekvés is változatlanul kitűnő. 

Nem emlékszem, hogy amikor Krisztivel itt ücsörögtünk, akkor mennyien voltak itt, de most ez a hely is tele van. Elképesztő, hogy mindenki kütyüzik, még a láthatósági mellényes utcaseprőnek is a mellénnyel harmonizáló színű Samsung telefonja van. :)

Meg nagyon menő kocsikkal járnak, a legbénább autó amit most láttam, egy Peugeot 406 volt, amúgy csomó Audi, BMW, nomeg a japán autók seregei. 

Visszafelé meg jól le is kocogtam a kaját papucsban, mert elkapott a James és az égzengés által prognosztizált eső. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése