Oldalak

2015. február 25., szerda

éjszakai piac

Az idő előtti elalvást elkerülendő tettem még pár kört a városban és megnéztem (és végigkóstoltam) az éjszakai piacot is, ahol mindenféle földi és tengeri jóval kínálgattak, én meg nem tiltakoztam. A legkiválóbb a sült tarisznyarák volt, amit aztán egy kókusz levével folytottam le.
Kisétáltam a vasútállomásra is, ahol délután James várt, mert gondoltam rá, hogy megvárom Lacit, ugyanis sötétben nem olyan egyszerű ide találni, de aztán mivel nem tudom, hogy pontosan mikor érkezik, ezért inkább visszajöttem kicsit később. Nagyfiú, majdcsak megoldja. :)

Ígérem több bejegyzés ma már nem lesz, mert nem tervezek kimenni már, hacsak Laci nem akar elmenni enni - ugyanis leragad a szemen és holnap is 4-kor lesz az ébresztő. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése